Menu górne

Meringue Pumpkin Cappuccino - Kawa z Bezami i Syropem Dyniowym


Delikatna w smaku kawa z mleczną pianką obsypaną chrupiącymi bezami polanymi domowym syropem z dyni. Wierzch kawy przypomina mi w smaku krem angielski. Dynia świetnie odnajduje się w tej kompozycji i wygląda na śnieżnobiałej piance jak czyste złoto. Spróbujcie, a zaczniecie odliczać minuty do wypicia kolejnej filiżanki :)

http://natomamochote.blogspot.com/2016/11/bezowa-posypka-do-kawy-dekoracji.html

Składniki na 1 filiżankę:
Kawę zalać wrzącą wodą. Wymieszać z jedną łyżeczką syropu dyniowego.
Mleczko spienić na gęstą piankę.
Przełożyć na kawę.
Udekorować wierzch pokruszonymi bezami i polać syropem dyniowym. Podawać od razu.

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam każdą kawę, ale kawa z dodatkiem syropu dyniowego z Pani przepisu jest niezrównana. Zrobiłam też bezy - wysuszyłam i pokruszyłam na piankę. Bardzo smaczna. Ps.: Mleko faktycznie musi być mocno schłodzone wtedy najlepiej się ubija.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam dyniowa kawę. Jest delikatna w smaku. Pyszna. Mogłabym pić ja cały czas. Bezy pasują bardzo do niej

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię taka kawę:) syrop dyniowy zawsze w gotowości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spieniłam mleko, polałam syropem i posypałam bezami. Zapisałam w fotelu i popijam w ten deszczowy dzień. Jak mi dobrze teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł. Bardzo smakowała wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze ze sezon na dynię się zaczyna bo juz stęskniłam się za tą kawa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz :)