Menu górne

Lody Snickers (Snickers Ice Cream)


Jako dziecko pamiętam, że jadłam Lody Snickers - takie w formie mrożonego batona. Niestety nie zachwyciły mnie smakiem. Wraz z moim dorastaniem, wzrastała także moja miłość do toffi, karmelu i orzeszków ziemnych. Dlatego kiedy ostatnio na polskim rynku pojawiły się Lody Snickers na patyku - nie mogłam ich nie spróbować. 

Opakowanie przykuwa uwagę, cena też - blisko 5 zł za około 90 ml. Przeliczając na pudełko Lodów o pojemności 900 ml zapłacilibyśmy za nie około 50 zł. No, ale nic. W końcu czego się nie robi z miłości do toffi :) Po odpakowaniu od razu poczułam przyjemny, intensywny zapach popularnego batonika. Z zewnątrz lód oblany jest przepyszną czekoladą z kawałkami orzeszków. Niestety, na tym koniec zachwytów. Karmelu w środku jest tyle co kot napłakał. W sumie jest niewyczuwalny biorąc pod uwagę całość. Sam lód jest niezbyt słodki, ale mdły, czuć lekką goryczkę i taką "nijakość". To właśnie psuje cały smak. Gdzieś w tej "nugatowej" masie można wyczuć także mini mini mini kawałki karmelu. To akurat fajny dodatek, ale nie jest w stanie uratować smaku bazy lodowej. 

Nie mniej, do trzech razy sztuka, może za jakiś czas pojawi się jeszcze jakiś lodowaty produkt do Snickersa i tym razem TO BEDZIE TO :) Tymczasem pozostanę fanką normalnych, sklepowych batoników.

Ocena: 3/10 (+ za czekoladę, + za kawałeczki mini karmelu)



5 komentarzy:

  1. dobre sa, dobre, karmelu moze malo, moze srednio, dla mnie wystarczajaco, nie no jak nie jest slodki... jaki mdly... taka masa poprostu, ale slodka, normalna, snickersowa, czuc klasyke, przesadzasz, w porownaniu do tego prostokatnego snickersa batona loda, to bardzo podobna baza przeciez, albo identyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie czuć różnicę ;) tamten mi o wiele bardziej smakuje

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie woalem te stare lody w formie batona. Pamietam pierwszeg ozjadlem kilkanascie lat temu... prawie padlem z zachwytu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patykowe nawet nie mają startu to tych batonowych

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz :)