Menu górne

Testujemy Lody Manhattan Specialities z Pastą z Orzechów Ziemnych i Słone Lody Karmelowe


Kiedy zobaczyłam w sklepie lody Manhattan Specialities American Peanut Butter Salty Caramel Cake od razu wrzuciłam do koszyka.
 Byłam przekonana, że smaki: słony karmel i masło orzechowe to będą moje nowe, ulubione lody. I chociaż pudełko jest prawie o połowę mniejsze od innych lodów tej firmy - 946 ml (zamiast 1,4 l), a jest w tej samej cenie, pomyślałam - trudno, przynajmniej "lody odwdzięczą się smakiem". 
No i niestety. Nie odwdzięczyły się. 


Konsystencja lodów jest lekka i delikatna. Jednak te, nie są wyraziste w smaku, a raczej mdłe, chociaż nie słodkie. Nie wyczułam lekko słonego karmelu, a raczej karmel spalony. Masa jest gorzkawa. Brakuje mi w nich także samego, dobrego karmelu, który by błąkał się gdzieś pomiędzy warstwami - szkoda. Karmel i orzeszki ziemne nadają warstwom goryczy. Orzeszki na wierzchu też nie są podprażone, chrupkie, a miękkie.
Ps.: Jak we wszystkich lodach Manhattan - tak i w tych, wieczko ciągle spada... co tylko podkręca moją frustrację. 

Na ten moment, jeśli chodzi o firmę Manhattan - pozostanę  wierna lodom śmietankowo-waniliowym jak i czekoladowo karmelowym z siekanymi, prażonymi orzeszkami ziemnymi. 

Lody Manhattan Specialities z Pastą z Orzechów Ziemnych i Słone Lody Karmelowe 

Ocena: 3/10

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za komentarz :)