Menu górne

Swojska Sałatka


Szybka, łatwa w przygotowaniu, zdrowa, pełna witamin, lekka i pożywna, wiosenno-letnia sałatka z pomidorami, sałatką, rzodkiewkami oraz tradycyjnym, polskim, wyśmienitym 
Swojskim Serem Korycińskim. 
Mój ulubiony to ten z orzechami włoskimi lub naturalny. 
Jednak tym razem dodałam Sera z Suszonymi Pomidorami. 
To idealne śniadanie, przystawka, lunch, kolacja lub świetny dodatek do obiadu. 
Polecam!


Składniki:
  • pomidory
  • sałata masłowa / pekińska / lodowa / szpinak
  • rzodkiewki
  • młoda cebula ze szczypiorkiem,
  • Swojski Ser Koryciński (naturalny / z orzechami / z suszonymi pomidorami itp.) 
  • opcjonalnie: czosnek, lubczyk, oregano, tymianek
  • oliwa z oliwek / olej lniany / olej paprykowy lub inny smakowy
  • sól, pieprz do smaku
Warzywa umyć. Sałatę delikatnie poszarpać do miski, dodać pokrojone w dużą kostkę lub ćwiartki pomidory, rzodkiewki, posiekaną cebulkę ze szczypiorkiem, ewentualnie zioła i czosnek. Polać odrobiną oliwy / dobrej jakości oleju. Doprawić solą, pieprzem. Wymieszać. Ulubiony Ser Koryciński pokroić w dużą kostkę i ułożyć na wierzchu sałatki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz